Opis stanowiska pracy

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:

- pozyskiwanie nowych klientów oraz tworzenie ofert do sprzedaży
- organizowanie i koordynowanie imprez masowych, eventów, spotkań firmowych, konferencji
- przygotowywanie kalkulacji cenowych, zestawień, wyceny produktów
- przeprowadzanie promocji stałych i okazjonalnych (współpraca w zakresie tworzenia plakatów, ulotek, kart menu)
- organizacja akcji promocyjnych w mediach (radio, prasa, portale społecznościowe)
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- kierowanie zespołem pracowników

Wymagania

- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe
- doświadczenie na stanowisku managera ( mile widziane w branży gastronomicznej / turystycznej)
- doskonała znajomość obsługi pakietu Office, mile widziana znajomość programów graficznych
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy nad wieloma projektami równolegle, również pod presja czasu
- doświadczenie w budowaniu komunikacji produktowej począwszy od pomysłu po wprowadzenie do sprzedaży
- kreatywność, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- umiejętność pracy w grupie
- prawo jazdy kat. B

Prezentacja firmy

www.braxton.info.pl, Sieć restauracji

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/03/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca IT - Project Management, Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi