Verita HR Polska Sp. z o.o.

Marketing Assistant

Miejsce pracy: Warszawa

Verita HR Polska Sp. z o.o.  to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 5694). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru  zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na  wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:

Marketing Assistant

Zakres zadań:

  • Przygotowanie ulotek i materiałów informacyjnych,
  • Przygotowywanie ofert,
  • Aktualizacja i przygotowywanie tekstów na stronę internetową,
  • Tworzenie prezentacji na potrzeby firmy,
  • Bieżąca pomoc w działaniach marketingowych i PR-owych firmy,
  • Prowadzenie fanpage’a firmy,
  • Analiza rynku i konkurencji w Internecie,
  • Sporządzanie raportów z prowadzonych działań,
  • Współtworzenie kampanii online związanych z ofertą,
  • Monitorowanie podjętych aktywności, analiza statystyk.

 

Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi