Marketing Assistant
Miejsce pracy: WarszawaVerita HR Polska Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 5694). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Marketing Assistant
Zakres zadań:
- Przygotowanie ulotek i materiałów informacyjnych,
- Przygotowywanie ofert,
- Aktualizacja i przygotowywanie tekstów na stronę internetową,
- Tworzenie prezentacji na potrzeby firmy,
- Bieżąca pomoc w działaniach marketingowych i PR-owych firmy,
- Prowadzenie fanpage’a firmy,
- Analiza rynku i konkurencji w Internecie,
- Sporządzanie raportów z prowadzonych działań,
- Współtworzenie kampanii online związanych z ofertą,
- Monitorowanie podjętych aktywności, analiza statystyk.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.