#

Manager Zespołu ds. Obsługi Sprzedaży Telefonicznej

Klient infoPraca.pl

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Polska firma z branży e-commerce w związku z wprowadzaniem nowych projektów, poszukuje doświadczonego managera do Działu Obsługi Klienta na stanowisko:

 

Manager Zespołu ds. Obsługi Sprzedaży Telefonicznej

 

Twoje zadania:

- Efektywne zarządzanie podległym zespołem Specjalistów ds. Obsługi Zamówień Internetowych, który odpowiada za:

• Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień

• Przygotowywanie ofert na podstawie analizy potrzeb Klienta

• Przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną

• Realizację indywidualnego planu miesięcznego

- Rozwój kompetencji pracowników, poprzez motywowanie, tworzenie planów rozwojowych oraz coaching

- Bieżący monitoring wyników podległego zespołu oraz wdrażanie działań pozwalających osiągnąć wyznaczone cele

- Odpowiedzialność za realizację celów jakościowych oraz sprzedażowych

- Usprawnianie i optymalizacja istniejących procesów i procedur

- Współpraca z Team Leaderem oraz innymi Działami w firmie

 

Oferujemy:

- Pracę w dużym sklepie internetowym, posiadającym w swojej ofercie produkty z wielu branż

- Możliwość realizowania swoich pomysłów oraz budowania zespołu

- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (podstawa + premia uzależniona od wyników)

- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach

- Dofinansowanie do karty sportowej

- Kwartalne imprezy dla pracowników

 

 

Wymagania

- Minimum 6 miesięczne doświadczenie w sprzedaży – preferowana sprzedaż telefoniczna

- Minimum 6 miesięczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem

- Praktyczna wiedza na temat technik sprzedaży oraz standardów obsługi Klienta

- Umiejętności prowadzenia szkoleń oraz rozmów motywacyjnych z pracownikami

- Zaangażowanie w wykonywane zadania oraz otwartość do wprowadzania zmian

- Orientacja na realizację wyznaczanych celów

- Wykształcenie minimum średnie

 

Prezentacja firmy

Firma z branży e-commerce

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Kadra zarządzająca, Praca Internet / e-commerce, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi