Polska firma z branży e-commerce w związku z wprowadzaniem nowych projektów, poszukuje doświadczonego managera do Działu Obsługi Klienta na stanowisko:
Manager Zespołu ds. Obsługi Sprzedaży Telefonicznej
Twoje zadania:
- Efektywne zarządzanie podległym zespołem Specjalistów ds. Obsługi Zamówień Internetowych, który odpowiada za:
• Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień
• Przygotowywanie ofert na podstawie analizy potrzeb Klienta
• Przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną
• Realizację indywidualnego planu miesięcznego
- Rozwój kompetencji pracowników, poprzez motywowanie, tworzenie planów rozwojowych oraz coaching
- Bieżący monitoring wyników podległego zespołu oraz wdrażanie działań pozwalających osiągnąć wyznaczone cele
- Odpowiedzialność za realizację celów jakościowych oraz sprzedażowych
- Usprawnianie i optymalizacja istniejących procesów i procedur
- Współpraca z Team Leaderem oraz innymi Działami w firmie
Oferujemy:
- Pracę w dużym sklepie internetowym, posiadającym w swojej ofercie produkty z wielu branż
- Możliwość realizowania swoich pomysłów oraz budowania zespołu
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (podstawa + premia uzależniona od wyników)
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Kwartalne imprezy dla pracowników
- Minimum 6 miesięczne doświadczenie w sprzedaży – preferowana sprzedaż telefoniczna
- Minimum 6 miesięczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Praktyczna wiedza na temat technik sprzedaży oraz standardów obsługi Klienta
- Umiejętności prowadzenia szkoleń oraz rozmów motywacyjnych z pracownikami
- Zaangażowanie w wykonywane zadania oraz otwartość do wprowadzania zmian
- Orientacja na realizację wyznaczanych celów
- Wykształcenie minimum średnie
Firma z branży e-commerce
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.