Obowiązki:
- rozwijanie oferty produktowej firmy,
- weryfikacja dokumentacji technicznej,
- sporządzanie kosztorysów,
- udział w projektowaniu i uzgodnieniach z podwykonawcami i dostawcami,
- dobór urządzeń technologicznych do realizowanych inwestycji,
- dopasowanie technologii dla realizowanych pompowni ścieków,
- pomoc w przygotowaniu dokumentacji wykonawczej i powykonawczej,
- wsparcie merytoryczne działu handlowego,
- kontrola jakości,
- techniczny nadzór nad pracami instalacyjnymi,
- reprezentowanie firmy w kontaktach z inwestorami i podwykonawcami.
Wymagania:
- znajomość technologii instalacji sanitarnych, pompowni ścieków,
- wykształcenie wyższe techniczne - inżynieria sanitarna,
- umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD,
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, pozwalająca na analizę dokumentacji technicznej,
- konsekwencja w działaniu, samodzielność, komunikatywność,
- umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia,
- kreatywność, wykazywanie inicjatywy,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premia uzależniona od efektów pracy,
- zapewnienie potrzebnych narzędzi do pracy - komputer, telefon,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji (np. szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne),
.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.