-zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta, zgodnej ze standardami i utrzymywanie najwyższego poziomu satysfakcji Klientów Banku,
-odpowiedzialność za przestrzeganie procedur obowiązujących w bankowości detalicznej i dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego,
-rekrutacja, szkolenie, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu doradców,
-rozliczanie pracowników z powierzonych zadań z punktu widzenia przyjętego planu sprzedażowego,
-inicjowanie kontaktów i pozyskiwanie nowych Klientów dla Banku,
-nadzorowanie, realizacja zadań kasowo-skarbcowych w oddziale.
-wykształcenie wyższe(preferowane: ekonomia,zarządzanie,administracja),
-co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w oddziale banku,
-bardzo dobrej znajomości produktów bankowych dla Klienta indywidualnego oraz mikroprzedsiębiorstw,
-orientacji na cel, samodzielności w działaniu, wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,
-umiejętności budowania relacji w zespole, opartych na zaangażowaniu i nastawieniu na sukces,
-dobrej znajomości lokalnego rynku,
-prawa jazdy kat. B.
Główną działalnością KANCELARII FINANSOWEJ „SARA” jest pomoc osobom prow... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.