#

Manager Operacyjny Kawiarni

B2B-SERVICE Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

OPIS STANOWISKA:

Otwieranie nowych punktów sieciowych
Stworzenie nowych trendów oraz standaryzacji
Kontrola realizacji zadań oraz wdrażanych procedur
Tworzenie strategii rozwoju w oparciu o najwyższe standardy obsługi,
Podejmowanie działań i inicjatyw marketingowych zwiększających sprzedaż,
Rekrutacja i kierowanie zespołem pracowników, motywowanie oraz prowadzenie szkoleń,
Organizacja grafiku pracy i rozliczanie pracowników z efektywności,
Kontrola standardów i jakości świadczonych usług,
Kontrola zamówień, nadzór nad magazynem, prawidłową transakcją i okresową inwentaryzacją,
Koordynacja działań operacyjno-administracyjnych związanych z funkcjonowaniem kawiarni m.in. prowadzenie dokumentacji wymaganej przez Sanepid,
Kształtowanie spersonalizowanych relacji z klientami (gośćmi).
Osoba na tym stanowisku będzie mogła liczyć na wsparcie w zakresie działań marketingowych i promocyjnych.

Wymagania

WYMAGANIA:

Doświadczenie w uruchomieniu kawiarni lub innego obiektu gastronomicznego,
Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w kawiarni,
Doskonała organizacja czasu pracy oraz kreatywność w zakresie proponowania usprawnień zwiększających sprzedaż,
Wysoka kultura osobista,
Silna orientacji na klienta i wysokie standardy aktywnej obsługi,
Znajomość zagadnień związanych z BHP i HACCP.
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Prezentacja firmy

Zapraszamy do pracy w firmie B2B-Service Sp. z o.o. Wprowadzamy n... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi