OPIS STANOWISKA:
Otwieranie nowych punktów sieciowych
Stworzenie nowych trendów oraz standaryzacji
Kontrola realizacji zadań oraz wdrażanych procedur
Tworzenie strategii rozwoju w oparciu o najwyższe standardy obsługi,
Podejmowanie działań i inicjatyw marketingowych zwiększających sprzedaż,
Rekrutacja i kierowanie zespołem pracowników, motywowanie oraz prowadzenie szkoleń,
Organizacja grafiku pracy i rozliczanie pracowników z efektywności,
Kontrola standardów i jakości świadczonych usług,
Kontrola zamówień, nadzór nad magazynem, prawidłową transakcją i okresową inwentaryzacją,
Koordynacja działań operacyjno-administracyjnych związanych z funkcjonowaniem kawiarni m.in. prowadzenie dokumentacji wymaganej przez Sanepid,
Kształtowanie spersonalizowanych relacji z klientami (gośćmi).
Osoba na tym stanowisku będzie mogła liczyć na wsparcie w zakresie działań marketingowych i promocyjnych.
WYMAGANIA:
Doświadczenie w uruchomieniu kawiarni lub innego obiektu gastronomicznego,
Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w kawiarni,
Doskonała organizacja czasu pracy oraz kreatywność w zakresie proponowania usprawnień zwiększających sprzedaż,
Wysoka kultura osobista,
Silna orientacji na klienta i wysokie standardy aktywnej obsługi,
Znajomość zagadnień związanych z BHP i HACCP.
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Zapraszamy do pracy w firmie B2B-Service Sp. z o.o. Wprowadzamy n... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.