Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • koordynacja procesu kadrowo – płacowego w ramach spółek Grupy Kapitałowej;
  • organizacja sprawnego procesu obiegu dokumentów kadrowo – płacowych;
  • stała współpraca z firmą outsourcingową w zakresie kadrowo – płacowym;
  • cykliczne raportowanie do Zarządu Grupy z powyższego obszaru.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • min. dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku - doświadczenie w pracy w Dziale Personalnym lub Dziale Kadrowo – Płacowym;
  • wykształcenie wyższe;
  • bardzo dobrej znajomości przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowo-płacowej, w tym przepisów obowiązujących w służbie zdrowia;
  • biegłej znajomości zasad rozliczania medycznego czasu pracy;
  • dobrej znajomości przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych;
  • umiejętności pracy w zespole;
  • obowiązkowości, dokładności, sumienności;
  • znajomości obsługi komputera: MsOffice;
  • dyspozycyjności;
  • mobilności – teren działania Polska Północna;
  • mile widziana znajomość narzędzi dedykowanych do rozliczania czasu pracy.

 

Zainteresowanym kandydatom firma oferuje:

  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko;
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • narzędzia niezbędne do pracy –samochód służbowy, laptop, telefon.

Prezentacja firmy

Klient serwisu InfoPraca.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/06/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi