Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Nasz klient reprezentuje w Polsce i krajach ościennych znaną markę biżuterii i akcesoriów z segmentu artykułów luksusowych. W związku ze wzrostem skali działalności wynikającym z rozbudowy sieci sprzedaży, tak w Polsce jak i w innych krajach Europy Centralnej i Wschodniej, poszkujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
Manager ds. Obsługi PosprzedażowejMiejsce pracy: Katowice
Zadaniem zatrudnionej osoby będzie zarządzanie obsługą posprzedażową klientów firmy w celu zapewnienia najwyższego poziomu ich satystkacji z dostarczonych usług. Wiązać się to będzie ze stworzeniem polityki obsługi posprzedażowej, jej wdrożeniem w życie i stałym doskonaleniem przy wykorzystaniu narzędzi analitycznych i służacych do zarządzania relacjami z klientami. Ponadto konieczna będzie bieżąca współpraca z usługodawcami oraz kierowanie pracą podległego zespołu.
Wymagania:
doświadczenie na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, także w zakresie zarządzania obsługą klienta
atutem będzie znajomość branży odzieżowej, dodatków, biżuterii, idealnie - w segmencie luksusowym
doświadczenie w sprawowaniu funkcji managerskiej
dobra znajomość języka angielskiego
samodzielność w działaniu i decyzyjność
nastawienie na efekty, kreowanie wartości
dobrze rozwinięta świadomość biznesowa
Nasz klient oferuje ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, nowoczesne narzędzia pracy, dobrą atmosferę oraz konkurencyjne wynagrodzenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?