#

Manager ds. Obsługi Klienta

Hays Poland

Sosnowiec, śląskie

Hays Poland

Manager ds. Obsługi Klienta

Sosnowiec
Manager ds. Obsługi Klienta
Sosnowiec
NR REF.: 1130965


Your new company
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy specjalizującej się w produkcji i sprzedaży produktów przeciwpożarowych, poszukujemy osoby na stanowisko Managera ds. Obsługi Klienta.


Your new role
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało zarządzanie kilkuosobowym zespołem obsługi klienta, ustalanie celów, w tym roczne oceny pracowników. Manager będzie odpowiedzialny za koordynowanie działań i zrozumienie wymagań celnych dotyczących importu i eksportu, oraz zasad funkcjonowania logistyki w formie 3 PL. Kontaktowanie się z klientami, pomoc w rozwiązywaniu problemów, obsługa zamówień, praca na odpowiednim systemie oraz kontakt z fabryką w celu składania zamówień będą również należały do codziennych obowiązków.


What you'll need to succeed
Zapraszamy do aplikowania osoby posiadające doświadczanie w pracy z klientem, preferowanie zdobyte w firmach zajmujących się sprzedażą produktów technicznych. Od kandydatów oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego oraz wyższego wykształcenia. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem jest wymagane.


What you'll get in return
Firma gwarantuje pełne przeszkolenie, w tym techniczne, stabilne warunki zatrudnienia, pracę w międzynarodowym środowisku.


What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi