Opis stanowiska pracy
magazynier- sprzedawca w firmie handlowej zajmującej się sprzedażą artykułów metalowych, narzędzi, elektronarzędzi, artykułów spawalniczych, bhp...
Do zadań pracownika należeć będzie:
-przyjmowanie towaru od dostawców
-sprawdzanie zgodności dokumentów z dostawą
-rozłożenie towaru na regałach
-obsługa klienta
-przyjmowanie zamówień, kompletacja i sprzedaż
-wystawianie dokumentów magazynowych
Wymagania
-doświadczenie na podobnym stanowisku
-znajomość branży narzędziowej i metalowej
-wykształcenie techniczne
-samodzielność i motywacja do pracy
-sprawna obsługa komputera ( praca w programie cdn xl- do przyuczenia)
-prawo jazdy kat. b
-uprawnienia na wózek widłowy
-
Prezentacja firmy
Firma Bimex s.j. Rogozińska Anna Nowak Grażyna z siedzibą we Wrze...
Firma Bimex s.j. Rogozińska Anna Nowak Grażyna z siedzibą we Wrześni - rozpoczęła swoją działalność 01.07.1993r. w formie spółki cywilnej. 05.03.2002r. została przekształcona w spółkę jawną zgodnie z art. 26 § 4 Kodeksu Spółek Handlowych. Spółka od początku jej założenia zajmowała się sprzedażą artykułów przemysłowych . Sprzedaż ta odbywa się na poziomie hurtowym i detalicznym. Asortyment wyrobów sprzedawanych przez Spółkę jest bardzo szeroki, aby móc zaspokoić duże wymagania klientów. Wśród oferowanych przez firmę Bimex wyrobów można wyróżnić: elektronarzędzia (spółka jest przedstawicielem wielu znanych firm takich jak Bosch, Einhell, Makita), chemię budowlaną (np. silikony, piany montażowe, kleje budowlane), gipsy, farby, artykuły złączne (łączniki rozporowe, kołki rozporowe, śruby, gwoździe, wkręty, nakrętki, podkładki), narzędzia ręczne, narzędzia ogrodnicze oraz urządzenia i osprzęt spawalniczy. Naszymi klientami są lokalne zakłady pracy, firmy budowlane o zasięgu krajowym, które wykonują zlecone prace w regionie. Chcemy rozwijać naszą działalność, gdyż klienci poszukują placówek bardzo dobrze zaopatrzonych, specjalistycznych, w których oprócz dużego wyboru towarów znajdą przede wszystkim fachową poradę i pomoc w doborze odpowiednich artykułów. Zamierzamy również rozszerzyć naszą działalność poza granice Polski. Do tego dojść musi również fachowość, sprawność i szybkość obsługi oraz odpowiednio unowocześniony proces sprzedaży. Udoskonalony system sprzedaży jest inwestycją w poprawę pozycji na rynku i zwiększenie konkurencyjności. Aby utrzymać się na rynku musimy wprowadzać zmiany, unowocześniać produkty i procesy. Pociąga to za sobą fakt, że decyzje musimy podejmować skutecznie, a przepływ informacji oraz komunikacja muszą odbywać się sprawnie. Osiągnięcie tych założeń jest możliwe dzięki korzystaniu z nowoczesnych technologii.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/03/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Czas trwania umowy
- do uzgodnienia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Wynagrodzenie
- 1 700PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- do uzgodnienia
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie