#

Lider Zespołu Obsługi Klienta

Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Jako Grupa ContactHouse od kilku lat aktywnie działamy w branży Call Center, wciąż poszerzając grono klientów. Działamy dynamicznie, szukamy kreatywnych rozwiązań, dostarczamy wysoce skuteczne narzędzia. 
Przy zaangażowaniu profesjonalnego zespołu ekspertów budujemy nowe oblicze komunikacji opartej na najwyższych standardach obsługi klienta, zapewniającej efektywną współpracę partnerów na całym świecie.


Jako Grupa ContactHouse  poszukujemy ludzi z pasją, którzy nie boją się wyzwań oraz z zaangażowaniem podchodzą do wykonywanej pracy!
Jeżeli potrafisz planować i organizować pracę własną oraz zespołu, rozwijać i motywować pracowników, a także dbać o najwyższą jakość wykonywanych zadań zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Lider Zespołu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Lider będziesz zajmował/a się:
  • Efektywnym zarządzaniem podległym zespołem Specjalistów ds. Obsługi Klienta, który odpowiada za: udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień, przygotowywanie ofert na podstawie analizy potrzeb Klienta, przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną oraz mailową
  • Rekrutacją nowych członków swojego zespołu
  • Rozwojem kompetencji pracowników, poprzez: motywowanie, tworzenie planów rozwojowych oraz coaching
  • Kontrolą realizacji założonych celów jakościowych oraz ilościowych
  • Usprawnianiem i optymalizacją istniejących procesów i procedur
  • Bieżącym monitoringiem wyników podległego zespołu oraz wdrażaniem działań pozwalających osiągnąć wyznaczone cele

Wymagania

Od Kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Posiadania praktycznej wiedzy na temat standardów obsługi Klienta
  • Umiejętności prowadzenia szkoleń oraz rozmów motywacyjnych z pracownikami
  • Zaangażowania w wykonywane zadania oraz otwartości do wprowadzania zmian
  • Orientacji na realizację wyznaczanych celów
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera 
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
  • Długotrwałą współpracę na podstawie umowy o pracę
  • Stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy system premii motywacyjnych
  • Możliwość realizowania swoich pomysłów oraz budowania zespołu
  • Otwartą drogę do rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • Współpracę w miłej, partnerskiej atmosferze
  • Atrakcyjny pakiet benefitów

 

Jeśli potrafisz wyobrazić siebie na tym stanowisku -  nie zwlekaj!

Czekamy na Twoją aplikację!

Prezentacja firmy

O Grupie<br/><br/>O Grupie<br/>Grupa Contact House.pl Sp. z o.o. ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi