Opis stanowiska pracy
Jako Grupa ContactHouse od kilku lat aktywnie działamy w branży Call Center, wciąż poszerzając grono klientów. Działamy dynamicznie, szukamy kreatywnych rozwiązań, dostarczamy wysoce skuteczne narzędzia.
Przy zaangażowaniu profesjonalnego zespołu ekspertów budujemy nowe oblicze komunikacji opartej na najwyższych standardach obsługi klienta, zapewniającej efektywną współpracę partnerów na całym świecie.
Jako Grupa ContactHouse poszukujemy ludzi z pasją, którzy nie boją się wyzwań oraz z zaangażowaniem podchodzą do wykonywanej pracy!
Jeżeli potrafisz planować i organizować pracę własną oraz zespołu, rozwijać i motywować pracowników, a także dbać o najwyższą jakość wykonywanych zadań zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Lider Zespołu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Lider będziesz zajmował/a się:
- Efektywnym zarządzaniem podległym zespołem Specjalistów ds. Obsługi Klienta, który odpowiada za: udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień, przygotowywanie ofert na podstawie analizy potrzeb Klienta, przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną oraz mailową
- Rekrutacją nowych członków swojego zespołu
- Rozwojem kompetencji pracowników, poprzez: motywowanie, tworzenie planów rozwojowych oraz coaching
- Kontrolą realizacji założonych celów jakościowych oraz ilościowych
- Usprawnianiem i optymalizacją istniejących procesów i procedur
- Bieżącym monitoringiem wyników podległego zespołu oraz wdrażaniem działań pozwalających osiągnąć wyznaczone cele
Wymagania
Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Posiadania praktycznej wiedzy na temat standardów obsługi Klienta
- Umiejętności prowadzenia szkoleń oraz rozmów motywacyjnych z pracownikami
- Zaangażowania w wykonywane zadania oraz otwartości do wprowadzania zmian
- Orientacji na realizację wyznaczanych celów
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- Długotrwałą współpracę na podstawie umowy o pracę
- Stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy system premii motywacyjnych
- Możliwość realizowania swoich pomysłów oraz budowania zespołu
- Otwartą drogę do rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Współpracę w miłej, partnerskiej atmosferze
- Atrakcyjny pakiet benefitów
Jeśli potrafisz wyobrazić siebie na tym stanowisku - nie zwlekaj!
Czekamy na Twoją aplikację!
Prezentacja firmy
O Grupie<br/><br/>O Grupie<br/>Grupa Contact House.pl Sp. z o.o. ...
O Grupie
O Grupie
Grupa Contact House.pl Sp. z o.o. to innowacyjne centrum kontaktu świadczące kompleksowe oraz specjalistyczne usługi z segmentu Call&Contact Center.
Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów - aktywnie działamy w branży, szukając i dostarczając innowacyjnych rozwiązań, które w efektywny sposób budują, wspierają oraz zwiększają wartość ich organizacji.
Do współpracy angażujemy ludzi, którzy w swoich działaniach kierują się nie tylko na wiedzą i doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania.
Nasze atuty:
- Orientacja na cele
- Doświadczenie
- Profesjonalizm
- Indywidualne podejście
- Elastyczność
- Partnerstwo
- Efektywność
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 3
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing