Customer Contact Leader
Miejsce pracy: Grójec k. Warszawa,Piaseczno,Radom,Płock,Siedlce,Ostrołęka,Pruszków,LegionowoGłówny zakres obowiązków:
- Zarządzanie pracą działu Customer Relations
- Raportowanie wskaźników jakościowych i KPI Klienta (tworzenie i utrzymywanie satysfakcji Klienta)
- Kompleksowe zarządzanie reklamacjami jakościowymi
- Współpraca z działami produkcji, inżynierii, logistyki i R&D w celu efektywnego wdrażania działań
- Identyfikacja ryzyk związanych z jakością wyrobów i skuteczne ich minimalizowanie
- Merytoryczne wsparcie walidacji wyrobów i procesów
- Uczestnictwo w audytach klientów/dostawców i audytach certyfikacyjnych
- Monitorowanie i skuteczna redukcja kosztów braku jakości
- Aktywne propagowanie kultury jakościowej
- Reprezentacja Firmy w kontaktach z Klientami
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- Profesjonalne i międzynarodowe środowisko pracy,
- Pracę w dynamicznym zespole ludzi będącym częścią międzynarodowych struktur w firmie,
- Nowoczesnych technologie wytwarzania,
- Możliwość wprowadzania własnych rozwiązań,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Wyjątkową kulturę organizacyjną Faurecii – skupiamy się na ludziach i zrównoważonym rozwoju
- Transport z Warszawy, Piaseczna, Radomia,
- Atrakcyjny system świadczeń, między innymi: premia motywacyjna, opieka medyczna, multisport, dofinansowanie posiłków
- Miejsca do parkowania dostępne dla naszych pracowników
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pośrednictem serwisu.
Wymagane w pracy na tym stanowisku:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Min. 5 lat pracy w dziale jakości/inżynierii/program management,
w tym min. 3 lata pracy w bezpośrednim kontakcie z OEM - Doświadczenie w kierowaniu zespołem lub predyspozycje menedżerskie
- Znajomość zagadnień związanych z jakością (m.in. PPAP, PFMEA, SPC)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy z systemem ERP (np. SAP)
- Dobra znajomość Excela
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Doskonałe zdolności analityczne, umiejętność efektywnej pracy z danymi, planowania i realizacji celów
- Umiejętność skutecznej motywacji i rozwoju podległego zespołu