Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
W związku z dynamicznym rozwojem naszego Klienta, firmy specjalizującej się w obsłudze klientów branży motoryzacyjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Lider Obsługi KlientaMiejsce pracy: Kraków
Rola: Zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta w obszarze kompletności i punktualności dostaw.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Zapewnienie dostępności asortymentu,
Szybką i elastyczną reakcję na potrzeby zgłaszane przez klientów,
Dbanie o terminową realizację zleceń,
Sprawne zarządzanie podległym zespołem,
Motywowanie i szkolenie podległych pracowników,
Efektywną współpracę z innymi działami firmy,
Stałą kontrolę stanów magazynowych,
Zarządzanie zakupami i nadzór nad transportem towarów,
Optymalizację stanów magazynowych,
Nadzorowanie procedur export – import.
Wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowany obszar zw. z motoryzacją i/lub logistyką),
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
Doświadczenie w obszarze logistyki i magazynowania,
Doświadczenie w firmie motoryzacyjnej mile widziane,
Komunikatywna znajomość angielskiego, umożliwiająca swobodne porozumiewanie się,
Samodzielność w działaniu, inicjatywa, zaangażowanie,
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne,
Nieszablonowe podejście do klienta,
Orientacja na wyznaczanie i realizację celu,
Dobra organizacja czasu pracy,
Prawo jazdy kat. B.
Nasz Klient oferuje:
Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
Niezbędne narzędzia pracy,
Szerokie możliwości rozwoju,
Przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?