Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Learning Services HR Administrator (wymagany język francuski)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- aktualizacja transkrypcji edukacyjnych dla pracowników,
- odpowiadanie na pytania pracowników,
- wsparcie w zakresie wdrażania oraz prowadzenia szkoleń,
- współpraca z dostawcami szkoleń,
- współpraca z kluczowymi interesariuszami oraz managerami.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego umożliwiająca swobodną komunikację - warunek konieczny!
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- dobra organizacja pracy własnej,
- wcześniejsze doświadczenie w organizacjach SSC/BPO będzie dużym atutem,
- mile widziane zainteresowanie branżą HR.
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas minimum 6 miesięcy z możliwością podjęcia dłuższej współpracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- udział w innowacyjnych projektach,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- opiekę mentora,
- bogaty pakiet szkoleń,
- benefity pozapłacowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.