Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GryfiniePowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowy74-100 Gryfino
ul. Armii Krajowej 78
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie księgowości, rachunkowości i finansów jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
- sporządzanie sprawozdań finansowych oraz bilansu w obowiązujących terminach
- opracowywanie i realizacja planów finansowych, budżetowych
- prowadzenie dokumentacji podatkowej, płacowej, sporządzanie informacji i danych finansowych do ZUS, US
- prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych
- nadzór nad ewidencją egzekucji z tytułu dochodów budżetowych
- archiwizacja dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy
Warunki pracy- Praca biurowa przy komputerze, duży wysiłek umysłowy.
- Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
- Brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
- Miejsce pracy mieści się na parterze budynku.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 4162274.
Dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe ekonomiczne lub uzupełniające studia magisterskie lub studia podyplomowe o kierunku rachunkowość
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych.
Znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz od osób fizycznych.
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Umiejętność obsługi programu TREZOR, SYMFONIA, bankowości elektronicznej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-01-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu