Opis stanowiska pracy
Księgowy/-a w Dziale Księgowości Nieruchomościami
Bilfinger GVA Real Estate Services Sp. z o.o. jest nową spółką koncernu Bilfinger w Polsce, utworzoną w listopadzie 2015. Jesteśmy obecnie na etapie tworzenia zespołów operacyjnych, zajmujących się obsługą nieruchomości komercyjnych na rynkach zagranicznych. Ze względu na dynamiczny rozwój naszej działalności szukamy osób, które chciałyby związać swoją karierę z branżą Real Estate, a swoją wiedzę oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe wykorzystać we wspólnym budowaniu nowej organizacji.
Naszym celem jest stworzenie organizacji z doskonałą atmosferą, nastawionej na pracę zespołową, zapewniającej pracownikom wiele możliwości rozwoju i poszerzania wiedzy oraz kompetencji.
Czy chciałbyś podjąć to wyzwanie razem z nami?
Zakres obowiązków:
- Samodzielne prowadzenie kompleksowej księgowości wybranych nieruchomości w SAP
- Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych dla nieruchomości, zgodnie z wymogami klientów
- Procesowanie przychodzących faktur: weryfikacja poprawności, księgowanie, archiwizacja
- Księgowanie faktur sprzedaży
- Wsparcie Działu Administrowania Nieruchomościami w procesie windykacji należności (przygotowywanie odpowiednich zestawień i raportów)
- Kontrola wychodzących płatności
- Księgowanie płatności oraz wyjaśnianie i uzgadnianie różnic na kontach
- Uzgadnianie podatku naliczonego, w zależności od procentowego udziału opodatkowanych najemców (specyficzne dla branży nieruchomości)
- Nadzór i zapewnianie płynności finansowej
- Ścisła współpraca z Działem Administrowania Nieruchomościami i jednostkami w Niemczech
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: finanse, księgowość
- Chęci do ciągłego podnoszenia kwalifikacji i zdobywania wiedzy z zakresu księgowości zarządczej
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office (zwłaszcza Excel)
- Samodzielność, dobra organizacja pracy własnej oraz chęć podejmowania inicjatyw
- Umiejętność pracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie w pracy z programem SAP, moduł FI
- Dobra znajomość języka angielskiego
Co oferujemy:
- Intensywne wdrożenie, 5 do 12-tygodniowe szkolenie w centrali firmy we Frankfurcie nad Menem dla chętnych
- Możliwości rozwoju zawodowego w stabilej, międzynarodowej organizacji
- Nowoczesne i przyjazne środowisko pracy
- Premie uzależnione od wyników
- Pakiet benefitów
Prezentacja firmy
From real estate management to high value consulting, Bilfinger GVA Real...
From real estate management to high value consulting, Bilfinger GVA Real Estate provides integrated solutions from a single source – for all types of use and over the entire lifecycle of real estate. With first-class service and award-winning consulting competence across Europe, we create sustainable value for the international real estate industry.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/06/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 15
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Finanse