- obsługa finansowo - księgowa Klientów firmy
- umiejetność zarządzania pracą firmy i jej pracownikami, zdolności kierownicze
- zarządzanie obiegiem dokumentów i procesami logistycznymi w firmie
- budowa trwałych relacji z Klientami firmy
- identyfikacja problemów w relacjach Klient - firma - Klient i ich eliminacja
- dbałość o wizerunek i sytuację finansową firmy
- obszerne doświadczenie w księgowości i finansach firm z różnych branż
- umiejetności organizacyjne i kierownicze, umiejętność planowania pracy swojej i podległych pracowników, rozliczanie efektów pracy
- umiejetność efektywnej komunikacji z Klientem
- samodzielność i dyscyplina
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość programu Optima firmy Comarch
- dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
- dyspozycyjność, profesjonalizm, kreatywność i wyobraźnia
Polekspert Financials
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.