Zadania:
• Prowadzenie ewidencji środków trwałych;
• Ewidencja faktur kosztowych w systemie finansowym;
• Zapewnienie właściwego obiegu faktur kosztowych;
• Wsparcie przy alokacji kosztów w systemie finansowym;
• Wsparcie przy uzgadnianiu wyników pomiędzy systemem finansowym i księgowym.
Oczekiwania:
• Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne lub z przedmiotów ścisłych;
• Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz obsługi MS Excel;
• Umiejętność komunikowania się z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
• Dobra organizacja pracy własnej;
• Umiejętność pracy w zespole.
Oferta:
• Umowa o pracę;
• Prywatna opieka medyczna;
• Zatrudnienie w międzynarodowej organizacji;
• Możliwość rozwoju swoich kompetencji.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa pe... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.