Opis stanowiska pracy

Jesteśmy firmą istniejącą na rynku od ponad ośmiu lat i wciąż dynamicznie się rozwijającą. Specjalizujemy się w projektowaniu i budowie maszyn specjalnych oraz linii produkcyjnych dla przemysłu. Młody zespół oraz ambitne plany są motorem naszego działania. W związku z dalszą ekspansją, poszukujemy osoby, która zadba w naszej grupie o sprawy księgowe, kadrowe, rozliczeniowe oraz ewidencji ERP. Poniżej przedstawiamy ogólny zbiór zdań dla tego stanowiska:

  • Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, zarządzanie dokumentacją podatkową;
  • Przygotowywanie zeznań podatkowych oraz wszelkiej dokumentacji dla Urzędu Skarbowego;
  • Przygotowywanie deklaracji ZUS oraz wszelkiej wymaganej dokumentacji dla ZUS;
  • Prowadzenie pracowniczych akt osobowych zgodnie z wymogami prawa;
  • Przygotowywanie bilansów, sprawozdań rocznych oraz wszelkiej wymaganej prawem dokumentacji;
  • Przygotowywanie rachunków zysków i strat, bilansów, analiz finansowych oraz innych dokumentów wymaganych przez Zarząd;
  • Planowanie i analiza przepływów pieniężnych;
  • Przygotowywanie przelewów bankowych dla dostawców;
  • Nadzór nad płatnościami od klientów i czynności windykacyjne;
  • Prowadzenie księgowości kilku podmiotów grupy i z poza grupy.
  • Obsługa działalności w zakresie wynajmu nieruchomości;
  • Obsługa korespondencji;
  • Ewidencjonowanie kosztów, sprzedaży, rozliczeń roboczogodzin itp. w ERP;
  • Obsługę dokumentacji systemu ISO 9001;
  • Wyjaśnianie problemów natury księgowej, rozliczeniowej oraz związanych z zatrudnieniem.

 

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne - Rachunkowość, Finanse;
  • Minimum 4 lat doświadczenia w prowadzeniu ksiąg rachunkowych;
  • Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu akt osobowych, dokumentacji ZUS;
  • Doskonałe umiejętności organizacji pracy i samodyscyplina, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Znajomość oprogramowania Symfonia, Płatnik, MS Excel;
  • Wiedza w zakresie zagadnień dot. rachunkowości, analiz finansowych, prawa podatkowego, gospodarczego i prawa pracy, KSH;
  • Bardzo dobra komunikacja interpersonalna, zdolności negocjacyjne, analityczne myślenie;

 

Oferujemy pracę w nowoczesnej, szybko rozwijającej się firmie, której siłą jest młody i dynamiczny zespół kreatywnych specjalistów nastawionych na sukces.

 

Dobre zarobki, świetna atmosfera i możliwość rozwoju zawodowego wraz z firmą na samodzielnym stanowisku, to doskonała szansa na interesujący krok w karierze.

Prezentacja firmy

Mamy przyjemność przedstawić naszą firmę, która została stworzona... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Prawo / Prokuratura, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi