Opis stanowiska pracy

Agencja Pracy Pollux Sp. z o.o. jest obecna na polskim rynku usług HR od 2006 roku. Do tej pory powstały oddziały w 7 miastach: Świdnicy, Legnicy, Wrocławiu, Poznaniu, Strzelcach Opolskich, Częstochowie oraz w Przemyślu. Działalność firmy koncentruje się przede wszystkim na przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych dla klientów z rejonu Polski oraz Holandii.

Dla Naszego Klienta z okolic Kłodzka - Jaszkowa Dolna poszukujemy kandydatów na stanowisko:

KSIĘGOWA/Y

OBOWIĄZKI:
• Księgowanie faktur zakupu,
• Księgowanie wyciągów bankowych,
• Rozliczanie rozrachunków odbiorców i dostawców,
• Prowadzenie kasy (gotówka),
• Udział w przygotowaniu sprawozdania finansowego.

Wymagania

• Minimum 2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• Dobra znajomość polskich zasad rachunkowości,
• Znajomość prawa podatkowego,
• Dobra znajomość języka niemieckiego (znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem),
• Umiejętność obsługi komputera, znajomość środowiska Windows,
• Rzetelność, odpowiedzialność, dokładność,
• Umiejętność organizacji pracy,
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

OFERUJEMY
• Możliwość wzięcia udziału w projekcie start-up i budowaniu nowej organizacji;
• Atrakcyjne wynagrodzenie ( w zależności od doświadczenia);
• Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie działającej w oparciu o międzynarodowe standardy ( zatrudnienie bezpośredni przez firmę );
• Pracę w młodym, dynamicznym zespole;
• Możliwość rozwoju zawodowego.

Prezentacja firmy

Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego POLLUX to dynamicznie rozw... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/11/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi