Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie rachunkowości powierzonych firm (pełna księgowość) zgodnie z obowiązującymi przepisami CIT, VAT,
- księgowanie i dekretowanie dokumentów
- analiza oraz uzgadnianie kont księgowych
- sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości
- odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe przygotowanie deklaracji podatkowych
- wykonywanie bilansów, sprawozdań finansowych
- znajomość zasad księgowości
- umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych
- dobra organizacja czasu pracy
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- umiejętność pracy w zespole, uczciwość, lojalność i zaangażowanie
- wykształcenie wyższe – preferowane Finanse, Ekonomia, Rachunkowość
- znajomość zasad ustawy o rachunkowości
- praktyczna znajomość pakietu MS Office
Firma Doradztwo Podatkowe M. Zimnicki została założona w 1995 rok... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.