#

Koordynator zespołu ds. kontaktu z klientem

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Koordynator zespołu ds. kontaktu z klientem

Miejsce pracy: Katowice
7-6-63557

Naszym Klientem jest wiodąca firma z branży medycznej, świadcząca wysokospecjalistyczne usługi, skupiająca wokół siebie unikalny zespół ekspertów w dziedzinie diagnostyki obrazowej.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynatora zespołu ds. kontaktu z klientem
Zakres obowiązków:
- organizacja i nadzór nad wysokim poziomem jakości obsługi pacjentów (koordynacja kanału rozmó telefonicznych i umawiania za pośrednictwem aplikacji online),
- kluczowy udział w zarządzaniu procesami "call center" w celu zwiększania utrzymania adekwatnej efektywności,
- tworzenie i aktualizacja standardów obsługi pacjenta w zakresie kontaktu zdalnego,
- dostosowywanie narzędzi obsługi online do aktualnych potrzeb rynkowych (współpraca z innymi działami firmy),
- odpowiedzialność za realizację wskaźników jakościowych (również w obszarze rejestracji stacjonarnych) - analiza i wdrażanie działań usprawniających,
- współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z działem medycznym w obszarze nadzoru dostepności usług,
- przygotowywanie zestawień i raportów w zakresie zarządzanego obszaru,
- prowadzenie monitoringów jakości komunikacji w różnych kanałach.

Wymagania:
- min. 3 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem bezpośredniej obsługi pacjenta/klienta,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, empatia i odpowiedzialność,
- biegła znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- doświadczenie w pracy w obszarze opieki zdrowotnej będzie dodatkowym atutem.

Korzyści:
- stabilne i konkurencyjne warunki zatrudnienia - UOP,
- ciekawa i pełna wyzwań praca w ambitnym zespole – w firmie o wiodącej pozycji rynkowej,
- pakiet świadczeń dodatkowych (możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego),
- możliwość doskonalenia swoich umiejętności i poszerzania kompetencji zawodowych.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi