W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.
Koordynator wsparcia IT z j. angielskim i francuskim
Miejsce pracy: ToruńREED jest wiodącą na rynku brytyjskim firmą doradztwa personalnego zajmującą się profesjonalną rekrutacją i selekcją od 1960 roku.Nasza agencja zatrudnia ponad 3000 pracowników w 400 oddziałach zlokalizowanych w Europie, Australii i na Bliskim Wschodzie. Polski oddział specjalizuje się w usługach rekrutacyjnych w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecomms, Engineering & Production, Property & Construction, Sales & Marketing.
Aktualnie dla naszego klienta, który jest wiodącą na rynku międzynarodowym firmą świadczącą najwyższej jakości usługi, poszukujemy osób chcących rozpocząć swoją karierę w branży IT i jednocześnie doskonalić swoje zdolności językowe. Poszukujesz pracy w międzynarodowym środowisku, która umożliwi Ci rozwój pod okiem specjalistów? Jeśli tak, koniecznie aplikuj na stanowisko
Koordynator wsparcia IT z j. angielskim i francuskim
- Znasz biegle język angielski?
- Posługujesz się językiem francuskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację?
- Interesujesz się branżą IT i chcesz zdobyć w niej pierwsze doświadczenie?
- A może posiadasz już doświadczenie we wsparciu klienta?
- Zależy Ci na rozwoju i doskonaleniu swoich zdolności językowych?
- Zastanawiasz się nad pracą w międzynarodowym środowisku?
- A może planujesz związać swoją przyszłość z językami obcymi?
Jeśli na większość pytań odpowiedziałeś TAK, nie zastanawiaj się dłużej! Aplikuj!
Poszukujemy osób, które chcą zdobyć doświadczenie w obsłudze klientów anglojęzycznych.
- Preferowany poziom znajomości angielskiego - C1,
- Znajomość języka francuskiego - poziom minimum B1.
Nie wymagamy wykształcenia kierunkowego ani doświadczenia!
Kiedy dołączysz do zespołu, do Twoich zadań należeć będzie:
- Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów w zakresie IT u klientów anglo- i francuskojęzycznych - mailowo oraz telefonicznie,
- Przekazywanie bardziej skomplikowanych zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia,
- Monitorowanie i koordynowanie przebiegu zgłoszenia,
- Praca w międzynarodowym, zgranym i uśmiechniętym zespole :)
Nasz klient jest znany na rynku dzięki swojemu podejściu do pracowników – jest wielokrotnym laureatem konkursów wyłaniających najlepsze miejsca pracy oraz zyskał miano idealnego pracodawcy w branży IT. Poza wynagrodzeniem oraz atrakcyjnym systemem premiowym swoim pracownikom zapewnia:
- Możliwość rozwoju poprzez wewnętrzne oraz zewnętrzne szkolenia (często dające szansę zdobycia wartościowych certyfikatów) oraz programy rozwojowe,
- Nieograniczony dostęp do platformy e-learningowej dającej m.i. możliwość nauki i ulepszania zdolności językowych,
- Pracę w międzynarodowym środowisku przy ciekawych projektach oraz kontakt z najnowszymi technologiami informatycznymi,
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, system MyBenefit (w tym: Karta MultiSport), dodatek do dojazdów/dodatek relokacyjny,
- Umowę o pracę z możliwością pracy w niepełnym wymiarze godzin oraz w systemie zmianowym.