#

Koordynator wsparcia IT z j. angielskim i francuskim

Reed Specialist Recruitment

Toruń, kujawsko-pomorskie

Reed Specialist Recruitment
Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku.

W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.

Koordynator wsparcia IT z j. angielskim i francuskim

Miejsce pracy: Toruń

REED jest wiodącą na rynku brytyjskim firmą doradztwa personalnego zajmującą się profesjonalną rekrutacją i selekcją od 1960 roku.Nasza agencja zatrudnia ponad 3000 pracowników w 400 oddziałach zlokalizowanych w Europie, Australii i na Bliskim Wschodzie. Polski oddział specjalizuje się w usługach rekrutacyjnych w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecomms, Engineering & Production, Property & Construction, Sales & Marketing.

 

Aktualnie dla naszego klienta, który jest wiodącą na rynku międzynarodowym firmą świadczącą najwyższej jakości usługi, poszukujemy osób chcących rozpocząć swoją karierę w branży IT i jednocześnie doskonalić swoje zdolności językowe. Poszukujesz pracy w międzynarodowym środowisku, która umożliwi Ci rozwój pod okiem specjalistów? Jeśli tak, koniecznie aplikuj na stanowisko

Koordynator wsparcia IT z j. angielskim i francuskim

 

  • Znasz biegle język angielski?
  • Posługujesz się językiem francuskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację?
  • Interesujesz się branżą IT i chcesz zdobyć w niej pierwsze doświadczenie?
  • A może posiadasz już doświadczenie we wsparciu klienta?
  • Zależy Ci na rozwoju i doskonaleniu swoich zdolności językowych?
  • Zastanawiasz się nad pracą w międzynarodowym środowisku?
  • A może planujesz związać swoją przyszłość z językami obcymi?

 

Jeśli na większość pytań odpowiedziałeś TAK, nie zastanawiaj się dłużej! Aplikuj!

Poszukujemy osób, które chcą zdobyć doświadczenie w obsłudze klientów anglojęzycznych.

  • Preferowany poziom znajomości angielskiego - C1,
  • Znajomość języka francuskiego - poziom minimum B1.

Nie wymagamy wykształcenia kierunkowego ani doświadczenia!

 

Kiedy dołączysz do zespołu, do Twoich zadań należeć będzie:

  • Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów w zakresie IT u klientów anglo- i francuskojęzycznych - mailowo oraz telefonicznie,
  • Przekazywanie bardziej skomplikowanych zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia,
  • Monitorowanie i koordynowanie przebiegu zgłoszenia,
  • Praca w międzynarodowym, zgranym i uśmiechniętym zespole :)

 

Nasz klient jest znany na rynku dzięki swojemu podejściu do pracowników – jest wielokrotnym laureatem konkursów wyłaniających najlepsze miejsca pracy oraz zyskał miano idealnego pracodawcy w branży IT. Poza wynagrodzeniem oraz atrakcyjnym systemem premiowym swoim pracownikom zapewnia:

  • Możliwość rozwoju poprzez wewnętrzne oraz zewnętrzne szkolenia (często dające szansę zdobycia wartościowych certyfikatów) oraz programy rozwojowe,
  • Nieograniczony dostęp do platformy e-learningowej dającej m.i. możliwość nauki i ulepszania zdolności językowych,
  • Pracę w międzynarodowym środowisku przy ciekawych projektach oraz kontakt z najnowszymi technologiami informatycznymi,
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, system MyBenefit (w tym: Karta MultiSport), dodatek do dojazdów/dodatek relokacyjny,
  • Umowę o pracę z możliwością pracy w niepełnym wymiarze godzin oraz w systemie zmianowym.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV: Aplikuj
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Reed Specialist Recruitment

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi