Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Dispatcher serwisu- Umowa o pracę/Mokotów
Miejsce pracy: Warszawa
Opis Stanowiska:
Dispatcher współpracuje ze wszystkimi pracownikami serwisu u Naszgo Klienta z zachowaniem systematyczności w realizowanych zadaniach administracyjnych. Dispatcher w sposób proaktywny wspiera działania Supervisora i Koordynatora Kontraktów kładąc nacisk na terminowość i rzetelność realizowanych obowiązków. Działanie koordynatora wspiera realizację sprzedaży. Dispatcher odpowiada za kompletację dokumentów realizowanych kontraktów i zleceń zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zakres obowiązków:
- Archiwizowanie kompletu dokumentów w środowisku Oracle towarzyszących realizacji sprzedaży w Serwisie (kalkulacje, oferty, zlecenia, zamówienia, umowy, karty pracy, protokoły, dokumentacja techniczna, faktury sprzedaży)
- Uruchamianie i obsługa zleceń serwisowych
- Zamawianie części i materiałów
- Zamawianie części i materiałów od dostawców zewnętrznych
- Koordynacja dostaw poprzez DHL
- Monitorowanie terminu dostawy i awizacja dostaw części zamiennych
- Generowanie wniosków zakupowych
- Aktualizacja terminów realizacji zleceń w porozumieniu z Supervisorem i Koordynatorem Kontraktu
- Wystawianie faktur sprzedaży ze zleceń ’non-contract’
- Wysyłanie faktur do klienta
- Raportowanie rezerw w trybie miesięcznym
- Systematyczna obsługa skrzynki email Service Operations w kontekście realizowanych procesów obsługi klienta
- Uruchamianie zleceń gwarancyjnych, zamawianie usług, części, komponentów, urządzeń w ramach gwarancji, koordynacja dostaw w porozumieniu z Supervisorem i Koordynatorem Kontraktu
- Wykonywanie koniecznych operacji w środowisku Oracle w celu zapewnienia pełnej obsługi realizowanych zadań
- Raportowanie do Kierownika Operacyjnego Działu Serwisu
Wymagania:
- angielski na poziomie komunikatywnym,
- obsługa środowiska Microsoft,
- obsługa baz danych CRM,
- znajomość środowiska Oracle mile widziana
- predyspozycje do pracy zespołowej,
- silne zorientowanie na obsługę klienta,
- silne zorientowanie na rozwiązywanie problemów,
- zdolności koordynacyjne, dobre zarządzanie czasem,
- elastyczność w realizacji obowiązków służbowych,
- zorganizowanie i zdolności administracyjne.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco
- atrakcyjne wynagdodzenie
- praca od poniedziałku do piątku (pełny etat) w godzinach 8-16 lub 9/17
Numer referencyjny: EK/12/12/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.