Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 17 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Co będzie należało do Twoich zadań?
- Zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatu i recepcji firmy
- Prowadzenie i monitorowanie kalendarza spotkań Zarządu oraz Dyrekcji firmy.
- Aktualizacja informacji w bazach danych, przygotowywanie pism i odpowiedzi.
- Organizacja pracy przypisanego zespołu, szkolenie i zapewnienie ciągłości pracy recepcji i sekretariatu.
- Weryfikacja, edycja oraz formatowanie dokumentów.
- Porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizację dokumentów.
- Nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów.
- Koordynacja obiegu dokumentów, bieżąca współpraca z innymi działami firmy w porządkowaniu właściwego przepływu informacji.
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe.
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetowych zadań.
- Dobra znajomość MS Office.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Miła aparycja i rozwinięte zdolności interpersonalne.
- Energiczność i otwartość.
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym etacie.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Duży poziom samodzielności i odpowiedzialności.
- Ciekawą pracę pełną różnorodnych zadań.
- Kartę sportową.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Niekorporacyjną atmosferę pracy.