Opis stanowiska pracy
Zarządzanie zasobami ludzkimi:
- zarządzanie grupą elektryków/pracowników zlokalizowanych w Polsce (10 -15 os)
- zdalne organizowanie czasu pracy oraz kontrola jakości wykonanych zadań;
- weryfikacja efektywności i czasu pracy
- doposażenie pracowników o niezbędne narzędzia
- gospodarne podejmowanie decyzji o zakupie sprzętu bądź naprawie
- analiza zasadności wydatków materiałowych pracowników
- powiększanie zespołu elektryków przy współpracy z działem HR lub ich wymiana w zależności od okoliczności;
Realizacja Inwestycji:
- realizowanie inwestycji związanych z branżą elektryczną/energetyczną
- aktywne podejmowanie działań w przypadku podpisania nowych kontraktów
- dbanie o relację z klientami kluczowymi
- raportowanie o przebiegu prowadzonych prac
- nadzór nad terminową realizacją prac
Wymagania:
Oczekujemy:
- doświadczenie zarządzania zasobami ludzkimi
- doświadczenie w branży elektryczno-montażowej
- umiejętność elastycznego i inteligentnego podejmowania decyzji
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- uprawnienia SEP
- biegła znajomość pakietu Mictrosoft Office oraz Dysku Google
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe z branży elektrycznej / elektroenergetycznej
- znajomość zagadnień z branży energetycznej (kolejowej)
- uprawnienia na zespoły prądotwórcze powyżej 250 kW
- umiejętność rozwiązywania konfliktowych sytuacji
- otwartość w kontaktach z ludźmi
- umiejętność gospodarnego zarządzania kosztami
- uprawnienia budowlane
Oferujemy:
- wynagrodzenie podstawowe oraz wynagrodzenie dodatkowe proporcjonalne do ilości i jakości pracy
- pracę w zróżnicowanym wiekowo zespole realizującym zlecenia z branży elektrycznej
- szkolenia, uprawnienia i certyfikaty
- samochód służbowy
- laptop oraz telefon służbowy
- elastyczność godzin pracy (pod warunkiem wywiązywania się z powierzonych zadań)
Prezentacja firmy
Firma Janaszek Electric Sp. z o.o. prowadzi działalność w branży elektro...
Firma Janaszek Electric Sp. z o.o. prowadzi działalność w branży elektroenergetycznej oraz telekomunikacyjnej nieprzerwanie od roku 1991. Wykonujemy usługi w zakresie budów i serwisu awaryjnego i utrzymania instalacji elektrycznych, teletechnicznych, CCTV, KD oraz SSWiN.
Klientami Electric są instytucje i przedsiębiorstwa wykorzystujące obiekty takie jak:
- budynki przemysłowe,
- obiekty handlowe, galerie, centra handlowe,
- budynki biurowe,
- centra logistyczne, hale produkcyjne,
- obiekty wojskowe,
- obiekty lotniskowe,
- obiekty kolejowe,
- bazy paliw płynnych,
- elektrownie,
- obiekty zabytkowe i charakterystyczne,
- stacje bazowe telefonii komórkowej,
- szkoły i uczelnie,
- salony i serwisy samochodowe,
Prowadzimy działalność w zakresie systemów:
- instalacji elektrycznych wewnętrznych niskiego napięcia,
- stacji transformatorowych SN, rozdzielnic SN w obiektach klientów,
- instalacji uziemiających i odgromowych,
- instalacji, urządzeń i wyposażenia BHP i ppoż. (oddymianie, SSP, SAP, DSO),
- instalacji alarmowych (SSWiN),
- instalacji kontroli dostępu (KD),
- instalacji monitoringu wizyjnego (CCTV),
- instalacji audio-wideo sal konferencyjnych (AV, AUDIO),
- systemów wykrywania spalin (CO, LPG, CNG-CH4) w garażach.
- bram, szlabanów, rolet, drzwi.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/12/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe inżynierskie
- Branża / kategoria:
- Praca Energetyka, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Inżynieria, Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Kadra zarządzająca