Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Koordynator Recepcji (z j. angielskim) - Atrium Reduta
Miejsce pracy: WarszawaGłówne obowiązki na tym stanowisku:
• Koordynacja i obsługa Głównej Recepcji firmy, a także Recepcji dla Najemców,
• Obsługa i opieka nad gośćmi, zgodnie ze standardami firmy,
• Zarządzanie grafikiem gości, obiegiem korespondencji, wewnętrznymi zamówieniami i rozliczeniami,
• Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, w tym faktur dla Najemców.
Nasze oczekiwania:
• Min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu Recepcji / Sekretariatu - warunek konieczny,
• Bardzo dobra znajomość j. angielskiego - min. B2,
• Wysoka kultura osobista, zorientowanie na kliencie, prezencja,
• Komunikatywność, umiejętność organizacji czasu pracy oraz proaktywność,
• Mile widziane osoby z doświadczeniem w kancelarii prawniczej.
Oferujemy:
• Stałe i stabilne zatrudnienie - umowa o pracę przez Adecco z możliwością przejścia do wewnętrznych struktur naszego klienta,
• Pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku (w g. 8-16 / 10-18),
• Atrakcyjne wynagrodzenie - uzależniona od doświadczenia i kompetencji,
• Pakiet benefitów (po okresie próbnym): prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dodatek lunchowy, premie roczne,
• Dogodną lokalizację w Warszawie - C.H. Atrium Reduta.
Numer referencyjny: WA2/20102016/A3WA2/BD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.