Plus Kadra Sp. z o.o. – jest dynamiczną rozwijającą się ogólnopolską Agencją Zatrudnienia,Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego działająca na rynku od 2005 roku, wpisaną do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 1676.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator pracowników tymczasowych
Miejsce pracy: Łodź
Zadania na stanowisku:
- Aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy.
- Opieka nad pracownikami tymczasowymi.
- Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych: zatrudnianie, sporządzanie rozliczeń czasu pracy pracowników tymczasowych.
- Organizowanie terenowych akcji rekrutacyjnych oraz udział w targach pracy.
- Utrzymywanie i rozwijanie wysokich standardów współpracy z Klientami.
- Współpraca z wewnętrznymi działami firmy.
- Raportowanie wyników pracy do przełożonego.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Wiedza z zakresu rekrutacji i selekcji.
- Wiedza z zakresu prawa pracy.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Prawo jazdy kat. B wraz z praktyką.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowę o pracę.
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz premie powiązane z wynikami pracy.
- Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet dodatkowych benefitów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.