Koordynator infolinii
Miejsce pracy: KrakówInPost S.A. jest największym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskim. Dzięki pasji i zaangażowaniu blisko 7000 Zespołu wspólnie rozwijamy nowoczesne usługi pocztowe. Jesteśmy laureatem międzynarodowej nagrody World Mail Awards 2010 i 2011 oraz nagrody Dobry Wzór.
Twoje zadania:
- Zapewnienie merytorycznego wsparcia Call Center i wysokiego poziomu obsługi Klienta;
- Koordynowanie pracy podległego Zespołu, egzekwowanie zadań, motywowanie, coaching;
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz wdrażanie nowych pracowników;
- Przygotowywanie raportów i analiz;
- Kontakt telefoniczny z Klientami, głównie połączenia przychodzące;
- Opracowywanie odpowiedzi na zapytania w formie e-mail;
- Dostarczanie Klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług;
- Realizacja działań promocyjnych.
Oczekiwania:
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z koordynowaniem pracy zespołu Call Center lub pokrewnym,
- Wysokie umiejętności interpersonalne (w tym dobra dykcja, umiejętność aktywnego słuchania),
- Dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
- Samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu,
- Obowiązkowość oraz Zaangażowanie i charyzma w podejmowaniu nowych wyzwań,
- Znajomość język angielskiego w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1),
- Dobra znajomość pakietu MS Office: Word, Excel, Power Point.
Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomość programów do obsługi Call Center,
Oferujemy:
- Praca w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce,
- Praca w zgranym i dynamicznym zespole,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin,
- Możliwość dalszego rozwoju i doskonalenia zawodowego.