Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży technicznej, poszukujemy kandydata na stanowisko:
koordynator działu obsługi klienta i wsparcia technicznego
Nr ref.: 40591Praca stała
Lokalizacja: Poznań
Zakres obowiązków:
- operacyjne wsparcie klientów w zakresie koordynacji zamówień i dostaw
- udoskonalanie procesów obsługi klienta w firmie z branży technicznej
- stała współpraca z centralą firmy w Niemczech
- bieżąca komunikacja z magazynem w celu dopilnowania terminowości dostaw
- wsparcie i koordynacja zespołu w kontakcie z klientami
- praca w systemie SAP
- wykorzystanie j.angielskiego w komunikacji z centralą firmy i klientami
- wdrażanie nowych rozwiązań, pomysłów i usprawnień
- wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne)
- bardzo dobra znajomość j.angielskiego
- doświadczenie we wdrażaniu i usprawnianiu procesów obsługi klienta (zamówienia, dostawy, wsparcie techniczne)
- mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta w firmie o profilu technicznym
- kompetencje jak i doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu
- komunikatywność, samodzielność, kreatywność
- mile widziane doświadczenie w obsłudze programu SAP
- mile widziana znajomość j.niemieckiego i/lub j.rosyjskiego
- bardzo dobra obsługa programów MS Office
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu na stanowisko kierownika działu
- pracę w firmie technicznej z ugruntowaną pozycją na rynku
- długofalowe zatrudnienia
- umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
- rozbudowany system szkoleń