Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- Kompleksowa obsługa klienta w zakresie rejestracji, realizacji, aktualizacji i monitoringu zamówień oraz dostaw
- Opracowywanie reklamacji
- Serwis posprzedażowy
- Dążenie do budowania długotrwałych relacji z klientami
Twoje kwalifikacje:
- Bardzo dobra znajomość przynajmniej jednego języka (angielski, francuski, niemiecki)
- Mile widziana znajomość języka włoskiego lub rosyjskiego
- Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej (spedycje)
- Dobra znajomości pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Wysoka kultura osobista
- Entuzjazm i zaangażowanie w wykonywaną pracę
Oferujemy w zamian:
- Wsparcie w organizacji i kosztach dojazdu z Zielonej Góry i Gorzowa
- Stałą i stabilną pracę w ramach umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dodatkową opiekę medyczną
- Dodatkowe świadczenia z funduszu socjalnego
- Możliwość nauki i rozwoju
Wymagania
Jeżeli uwielbiasz siedzieć przed komputerem i do tego godzinami rozmawiasz przez telefon to Steinpol Central Services Ci jeszcze za to zapłaci, oferując zatrudnienie w dziale obsługi klienta na stanowisku:
Prezentacja firmy
W Polsce, w ramach Grupy Steinpol zintegrowanych jest 8 zakładów ...
W Polsce, w ramach Grupy Steinpol zintegrowanych jest 8 zakładów produkujących meble tapicerowane, zlokalizowanych w zachodniej i południowej Polsce a Steinpol Central Services w Rzepinie stanowi centrum logistyczno - administracyjne.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/01/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Kontrola jakości, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Praca dla studenta