Jobman Group Sp. z o.o. – Agencja Pracy Tymczasowej zarejestrowana pod nr 2163 – poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy na stanowisku:
Koordynator ds. Obsługi Klienta
Nr: mbeh
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
obsługa Klienta (nawiązywanie relacji i ich podtrzymywanie, pogłębianie skali zamówień)
selekcja i rekrutacja (samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych, kontakt z instytucjami rynku pracy)
administracja (obsługa kadrowo-płacowa podległego zespołu, terminowe raportowanie)
zarządzanie podległym zespołem (wyznaczanie celów i zadań, kontrola)
Oferujemy:
pracę w polskiej firmie nastawionej na innowacyjne podejście do Klientów i Pracowników
umowę o pracę
pracę pełną wyzwań
pracę z możliwością rozwoju zawodowego i osobistego
niezbędne narzędzia pracy
benefity pozapłacowe - opieka medyczna i karta multisport.
wykształcenie minimum średnie
szybkość nawiązywania relacji i umiejętność ich podtrzymywania w skuteczny sposób
duża motywacja do pracy oraz wytrwałość i konsekwencja w działaniu
duża samodzielność i zdecydowanie w podejmowaniu decyzji
umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku
prawo jazdy kat. B – warunek konieczny
znajomość prawa pracy oraz kodeksu cywilnego i systemu ubezpieczeń społecznych – mile widziana
Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta lub na podobnym stanowisku.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, aplikuj drogą elektroniczną.
Do dokumentów rekrutacyjnych dołącz klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)".
Jobman Group Sp. z o.o. – Agencja Zatrudnienia wpisana do rejestr... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.