Koordynator ds. Marketingu w IBBC Group odpowiada za promowanie usług z zakresu zarządzania ryzykiem i bezpieczeństwem za pomocą e-marketingu, organizacji specjalnych wydarzeń, kontaktów z mediami, spotkań na branżowych konferencjach i utrzymywania relacji z Klientami.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie profili firmowych na Facebook oraz Linkedin
- Koordynowanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi
- Przygotowywanie i organizowanie specjalnych wydarzeń (spotkania biznesowe, szkolenia, konferencje)
- Spotkania z klientami
- Tworzenie tekstów marketingowych
- Stała współpraca z mediami
- Poszukiwanie nowych i niekonwencjonalnych pomysłów promocji usług
- Redagowanie/korekta treści w newsletterach
- Doświadczenie w e-marketingu
- Lekkie pióro
- Komunikatywność
- Kreatywność
- Podstawowa znajomość platformy Joomle
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Mile widziane doświadczenie (lub zainteresowanie) w branży bezpieczeństwa
Oferujemy:
- Praca w zgranym zespole
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania
- Możliwość rozwoju i awansu
- Zdobycie doświadczenia zawodowego przy międzynarodowych projektach
- Szkolenia ze standardów pozyskiwania i analizy informacji
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).”
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.
IBBC Group jest częścią najstarszej agencji detektywistycznej na świecie... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.