Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Koordynator ds. Administracji
Miejsce pracy: Biała Podlaska lub ZamośćDla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji konsultingowej, poszukujemy najlepszych kandydatów na stanowisko Koordynator ds. Administracji
Osoba na tym stanowisku ściśle współpracuje z Managerem i zespołem doradców.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- organizacja pracy biura oraz odpowiedzialność za zaplecze logistyczno-administracyjne
- gromadzenie i przetwarzanie danych oraz analiza i raportowanie wskaźników efektywnościowych
- odpowiedzialność za realizację projektu oraz za poprawność i kompletność dokumentacji projektowej
-szkolenia zespołu z zakresu formalnych wymogów projektu
- prowadzenie rozliczeń finansowych
Nasz Klient poszukuje osoby, która spełnia następujące oczekiwania:
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze administracji i/lub na stanowisku związanym z koordynacją dużego biura lub działu.
- biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel) oraz umiejętność przygotowywania rozbudowanych zestawień oraz raportów
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i komunikacyjne
- umiejętność pracy w zmiennym, dynamicznym środowisku, świetna organizacja pracy, wielozadaniowość
Nasz Klient oferuje wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, możliwość pracy w dynamicznej firmie prowadzącej innowacyjny projekt, ciekawe zadanie i ambitne wyzwania oraz dużą samodzielność pracy.