#

Koordynator ds. administracji finansowo-prawnej

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Koordynator ds. administracji finansowo-prawnej

Miejsce pracy: Warszawa

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • wsparcie w przygotowaniu budżetu oraz monitorowanie realizacji budżetu
  • współpraca z wykonawcami oraz kontrola budżetu projektowego
  • monitorowanie stanu wykonania projektu oraz realizacji zadań
  • współpraca z księgowością w przygotowywaniu raportów finansowych
  • wsparcie przygotowywania ofert dla kluczowych klientów od strony finansowej
  • monitorowanie aktów prawnych (europejskich i polskich) o kluczowym znaczeniu dla działalności firmy

Nasze wymagania:

  • bonus roczny
  • prywatną opiekę medyczną
  • kartę Multisport
  • możliwość pracy hybrydowej (2 dni w tygodniu z domu) oraz biuro w świetnej lokalizacji (centrum Warszawy)

Oferujemy:

  • min. 2 lata doświadczenia w administracji
  • dobry angielski (B2)
  • dobra znajomość Excela (tabele przestawne, funkcje zaawansowane, podstawowa znajomość makr bardzo mile widziana)
  • wykształcenie wyższe, najlepiej na kierunkach finansowych lub zarządczych

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi