Opis stanowiska pracy
Istniejąca od 2004 roku firma GS Auditors sp. z o.o., w związku z intensywnym rozwojem spółki poszukuje osoby na stanowisko Koordynator biura, dedykowanego do wspólpracy z międzynarodową korporacją z branży nowoczesnych technologii.
Lokalizacja: Wrocław
Podstawowe obowiązki
- sprawne zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem obiektu firmy
- planowanie, organizowanie i nadzorowanie wszelkich prac remontowych, konserwacyjnych i modernizacyjnych
- stała współpraca z firmami zewnętrznymi oraz dostawcami mediów
- kontrola realizacji umów na usługi infrastrukturalne (ochrona, utrzymanie czystości, monitoring, systemy ppoż, dostawy wody i energii)
- udział w uzgodnieniach, opiniowaniu, koordynacji i nadzorze projektów inwestycyjnych
- ścisła współpraca z zarządcą budynku
- organizowanie spotkań, eventów wewnętrznych i zewnętrznych
- nadzorowanie budżetu biura.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pakiet socjalny i pakiet benefitów pozapłacowych
- możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
- interesujący i szeroki zakres obowiązków dający możliwość rozwoju zawodowego
- samodzielne, pełne wyzwań stanowisko
- przyjazną atmosferę i wsparcie koleżanek i kolegów
Wymagania
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe administracyjne, techniczne lub ekonomiczne
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętności rozumienia, przestrzegania oraz implementowania procedur
- umiejętności negocjacji i współpracy z wieloma podmiotami
- inicjatywa i dynamika w działaniu
- samodzielność i odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy
- biegła obsługa pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Administracyjnych / Administration Director (Manager)
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji w języku angielskim.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami/tkami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Prezentacja firmy
Istniejąca od 2004 roku firma GS Auditors sp. z o.o. Nasza firma ...
Istniejąca od 2004 roku firma GS Auditors sp. z o.o. Nasza firma powstała po to, aby swym bogatym doświadczeniem oraz zapałem do pracy wspierać Państwa w prowadzeniu firm oraz znajdować efektywne rozwiązywania problemów rachunkowych, podatkowych i wszystkich tych, z którymi spotykają się Państwo na co dzień w działalności gospodarczej. Świadcząc profesjonalne, kompleksowe usługi oraz przekazując rzetelne informacje i interpretacje przepisów prawa podatkowego, przyczyniamy się do rozwoju Państwa przedsiębiorstw i maksymalnego wykorzystania ich możliwości.
Świadczymy usługi zarówno na rzecz niewielkich spółek lokalnych jak i dużych międzynarodowych korporacji. Na życzenie Klienta przygotowujemy dowolne raporty i opinie lub sprawozdania finansowe w wybranym języku obcym. Kładziemy duży nacisk na bliską współpracę z Klientem w osiąganiu wspólnego celu. Mamy nadzieję, iż obdarzycie nas Państwo zaufaniem, które pozwoli nawiązać owocną współpracę na lata.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/04/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa