HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Kontroler Finansowy
Numer referencyjny: KF/08/2016
Miejsce pracy: Warszawa Ochota
Zakres zadań:
- Raportowanie finansowe na potrzeby Zarządu i centrali;
- Wspieranie działu księgowego w procesie zamknięcia miesiąca;
- Przygotowywanie bieżących prognoz i analiz, współpracując z działem marketingu i sprzedaży;
- Przygotowywanie budżetu i kontrolowanie jego realizacji;
- Kontrolowanie i raportowanie kosztów marketingowych;
- Inne zlecone obowiązki.
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kontrolera lub starszego analityka;
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego - warunek konieczny;
- Bardzo dobra znajomość programu Excel – warunek konieczny;
- Mile widziana znajomość programu Access i systemu Exact i Movex;
- Wykształcenie wyższe: preferowane kierunki finansowe, ekonomiczne;
- Wysokie umiejętności interpersonalne;
- Dobra organizacja pracy; umiejętność planowania;
- Analityczne myślenie.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku;
- Pracę w międzynarodowej firmie;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Przyjemną atmosferę pracy oraz zgrany zespół.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".