Specjalista ds. Kontaktu z klientem biznesowym – projekt informacyjny, sektor bankowy
Miejsce pracy: Kraków
Szukasz pracy, dzięki której zarobisz niezłe pieniądze?
Studiujesz zaocznie i potrzebujesz pracy, dzięki której staniesz się niezależny?
A może po prostu szukasz dla siebie nowej drogi zawodowej?
Zapraszamy Cię do naszego zespołu!
Specjalista ds. Kontaktu z klientem biznesowym – projekt informacyjny, sektor bankowy (Kraków)
Korzyści dla Ciebie:
- otrzymasz wynagrodzenie 2500-3000zł netto;
- rozwiniesz bezcenne umiejętności z zakresu komunikacji i standardów obsługi klienta
- dzięki szkoleniom oraz opiece merytorycznej trenera na każdym etapie;
- zyskasz grupę nowych znajomych, z którymi wybierzesz się na karaoke po pracy
- współpracujesz z kompetentną liderką, z którą można konie kraść;
- budujesz firmę, która docenia wkład i zaangażowanie każdej osoby. U nas nie jesteś anonimowy;
Kim jesteśmy?
Nasza specjalność to obsługa klienta i sprzedaż realizowana w Polsce i za granicą.
W TIVRON stawiamy na samodzielność, inicjatywę i dynamizm w działaniu.
Doskonale wiemy, że firmę tworzą ludzie - dlatego też dbamy o warunki sprzyjające rozwojowi ale też byciu sobą!
Zajmiesz się kontaktem telefonicznym z klientem biznesowym (małe i średnie firmy) aby przekazać konkretne informacje oraz przeprowadzić ankietę składającą się z kilku pytań.
Jest to projekt realizowany dla jednego ze znanych banków.
Pamiętaj, że nic nie sprzedajesz!
Liczymy, że:
- dysponujesz czasem w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku;
- lubisz obracać się w środowisku, w którym wiele się dzieje;
- chcesz pracować z ludźmi i dla ludzi;
- bez względu na to co robisz angażujesz się na 100%
- zależy Ci aby się uczyć i poszerzać swoje kompetencje zawodowe.
To już najwyższy czas wysłać CV aby poznać szczegóły :)