Pracodawca: MyNetwork Polska
Obowiązki:
-Stały kontakt z klientem, wsparcie i pomoc
-Zbieranie opinii o produkcie i sugestii klientów
-Opracowanie procesów, których celem będzie zapewnienie zadowolenia klientów
-Wdrożenie najlepszych praktyk w celu usprawnienia obsługi klienta
-Wdrażanie nowych klientów
Wymagania:
-Wykształcenie wyższe
-Doskonała znajomość języka angielskiego (mile widziani studenci filologii angielskiej)
-Wysoka komunikatywność
-Zdolność logicznego myślenia
-Umiejętność budowania relacji z klientem
-Pewność siebie
Oferujemy:
-Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
-Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop
-Dostęp do najnowszych technologii z obszaru IT
-Współpracę z doświadczonymi specjalistami
-Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia merytoryczne i językowe, prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe)
-Komfortowe warunki i przyjazną atmosferę pracy
ERS| Defines positive change, agencja doradztwa personalnego nale... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.