Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Koordynowanie – przyjmowanie, przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników;
Współpraca z operatorami GSM;
Przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników końcowych dotyczących obsługi software/hardware;
Udział w dostosowywaniu systemów telemetrycznych do wymagań klienta.
Oczekiwania:
Wykształcenie informatyczne lub praktyczna znajomość zagadnień IT;
Doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku dot. obsługi klienta;
Dobra znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office;
Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów technicznych;
Dynamika w działaniu oraz skuteczność w zarządzaniu efektywnością pracy własnej;
Systematyczność i dokładność wykonywanej pracy;
Komunikatywna znajomość j. Angielskiego będzie dodatkowym atutem;
Mile widziana znajomość branży GPS i zarządzania flot samochodowych.
Oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia w firmie będącej liderem w branży;
Umowę o pracę;
Gwarantowane stałe wynagrodzenie podstawowe;
Możliwość posiadania realnego wpływu na działania firmy;
Samodzielność na stanowisku;
Pracę z młodym, energicznym i kreatywnym zespołem.
Prezentacja firmy
Firma FM Solutions S.A. należąca do czołówki firm w Polsce z zakresu opt...
Firma FM Solutions S.A. należąca do czołówki firm w Polsce z zakresu optymalizacji i zwiększania wydajności floty pojazdów. Specjalizuje się w dostawie usług monitoringu flot pojazdów. Obecnie poszukuje informatyka na stanowisko konsultanta wsparcia technicznego.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
23/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
3 500PLN - 4 500PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?