- telefoniczna obsługa uczestników akcji z zachowaniem najwyższej jakości obsługi
- udzielanie informacji na temat prowadzonej akcji, mając na celu zachęcenie potencjalnych uczestników do wzięcia udziału w projekcie
- tworzenie bazy organizacji z 3 sektora (NGO)
- telefoniczny i mailowy kontakt z organizacjami pozarządowymi (NGO), w celu pozyskania partnerów do realizowanego projektu
- efektywne rozwiązywanie problemów związanych z rekrutacją uczestników do akcji zgodnie z obowiązującymi procedurami
- bieżące raportowanie
Praca 5 dni w tygodniu (poniedziałek – piątek) w godzinach 10 – 18.
Gwarantujemy:
- udział w ciekawym, ogólnopolskim projekcie o charakterze prospołecznym
- możliwość poznania zasad prowadzenia ogólnopolskiej kampanii CSR
- możliwość rozszerzenia współpracy o kolejne projekty prowadzone przez agencję
- minimum średnie wykształcenie
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność budowania relacji
- empatia, cierpliwość i otwartość
- nastawienie na nowe rozwiązania i umiejętność ich znajdowania
Dodatkowym atutem będzie wiedza na temat funkcjonowania organizacji pozarządowych lub/i małych przedsiębiorstw.
Oferujemy pracę przy obsłudze kampanii prospołecznej, skierowanej... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.