#

Konsultant w biurze obsługi projektu / kampania CSR

Brave Hearts Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

- telefoniczna obsługa uczestników akcji z zachowaniem najwyższej jakości obsługi
- udzielanie informacji na temat prowadzonej akcji, mając na celu zachęcenie potencjalnych uczestników do wzięcia udziału w projekcie
- tworzenie bazy organizacji z 3 sektora (NGO)
- telefoniczny i mailowy kontakt z organizacjami pozarządowymi (NGO), w celu pozyskania partnerów do realizowanego projektu
- efektywne rozwiązywanie problemów związanych z rekrutacją uczestników do akcji zgodnie z obowiązującymi procedurami
- bieżące raportowanie
Praca 5 dni w tygodniu (poniedziałek – piątek) w godzinach 10 – 18.

Gwarantujemy:
- udział w ciekawym, ogólnopolskim projekcie o charakterze prospołecznym
- możliwość poznania zasad prowadzenia ogólnopolskiej kampanii CSR
- możliwość rozszerzenia współpracy o kolejne projekty prowadzone przez agencję

Wymagania

- minimum średnie wykształcenie
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność budowania relacji
- empatia, cierpliwość i otwartość
- nastawienie na nowe rozwiązania i umiejętność ich znajdowania
Dodatkowym atutem będzie wiedza na temat funkcjonowania organizacji pozarządowych lub/i małych przedsiębiorstw.

Prezentacja firmy

Oferujemy pracę przy obsłudze kampanii prospołecznej, skierowanej... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi