Telefoniczna obsługa klientów firmy z branży lotniczej w zakresie informacji o odlotach i przylotach samolotów,
informowanie klientów w przypadku zakłóceń rejsów,
informowanie o ofercie handlowej firmy,
dokonywanie odpraw pasażerów przez telefon (po odbytym kursie),
zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacyjnych firmy z branży lotniczej.
Dobra dykcja, - umiejętność poprawnego wysławiania się,
Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu zapewniającym swobodną komunikację,
Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z dzwoniącym klientem,
Odporność na stres,
Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
Akceptacja wykonywania pracy w różnych godzinach – praca zmianowa wg miesięcznych harmonogramów pracy, również w weekendy, święta i godzinach nocnych (przy zachowaniu zasad: dzień wolny za pracę w niedzielę lub święto, minimum 11-godzinny czas na wypoczynek między kolejnymi dyżurami).
Grafik 24/7
Mile widziani Studenci.
Prosimy o odpowiedzi tylko osoby dyspozycyjne w trybie natychmiastowym
Klient serwisu
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.