#

Konsultant/ka infolinii - rozmowy przychodzące

Iwona Biernat Imar Service Group

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

KATM/09

Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów wyłącznie przychodzących od klientów, w tym m.in.:

  • pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony)
  • przyjmowanie reklamacji
  • blokada usług
  • wymiana karty SIM
  • informowanie klientów o usługach operatora
  • wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja
  • aktywacja/deaktywacja usług na kontach klientów

Wymagania:

  • dyspozycyjność do pracy zmianowej
  • dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office, przeglądarki internetowe)
  • poprawna dykcja
  • komunikatywność
  • Doświadczenie w pracy z klientem oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami będą dodatkowymi atutami.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe (13,00 zł brutto/h + wysokie premie)
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonego
  • opcjonalnie pakiet socjalny (ubezpiecznie grupowe i medyczne)
  • pracę z klientem w ruchu telefonicznym wyłącznie przychodzącym
  • szkolenia wstępne i doskonalące (bez zobowiązań finansowych)
  • pracę w systemie zmianowym (ok. 8h pracy, 5 dni w tyg. od pon. do nd.)
  • możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie – jasną ścieżkę kariery, zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz kontakt z najnowszymi technologiami
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnych benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny itd.)

Wymagania

IMAR SERVICE GROUP (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.

Dla naszego klienta, operatora telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko:

Prezentacja firmy

Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/01/2017
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Inne, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi