Opis stanowiska pracy
KATM/09
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów wyłącznie przychodzących od klientów, w tym m.in.:
- pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony)
- przyjmowanie reklamacji
- blokada usług
- wymiana karty SIM
- informowanie klientów o usługach operatora
- wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja
- aktywacja/deaktywacja usług na kontach klientów
Wymagania:
- dyspozycyjność do pracy zmianowej
- dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office, przeglądarki internetowe)
- poprawna dykcja
- komunikatywność
- Doświadczenie w pracy z klientem oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami będą dodatkowymi atutami.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe (13,00 zł brutto/h + wysokie premie)
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonego
- opcjonalnie pakiet socjalny (ubezpiecznie grupowe i medyczne)
- pracę z klientem w ruchu telefonicznym wyłącznie przychodzącym
- szkolenia wstępne i doskonalące (bez zobowiązań finansowych)
- pracę w systemie zmianowym (ok. 8h pracy, 5 dni w tyg. od pon. do nd.)
- możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie – jasną ścieżkę kariery, zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz kontakt z najnowszymi technologiami
- możliwość skorzystania z atrakcyjnych benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny itd.)
Wymagania
IMAR SERVICE GROUP (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.
Dla naszego klienta, operatora telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko:
Prezentacja firmy
Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w ...
Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.
Imar posiada certyfikaty Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/01/2017
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Inne, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie