Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do obsługi nowego projektu, Klienta z branży energetycznej poszukujemy ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Obsługi Klienta na stanowisko:
Konsultant Infolinii
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- realizację zadań sprzedażowych
- obsługa połaczeń telefonicznych w ruchu przychodzącycm oraz wychodzącym
- dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta oraz budowanie z nim długoterminowych relacji opartych na zaufaniu
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie (umowa zlecenie/umowa o pracę),
- stałą podstawę wynagrodzenia 2200 zł + atrakcyjny system motywacyjny,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- profesjonalny cykl szkoleń,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów,
- pracę w miłej atmosferze
- umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych,
- wysoka motywacja do pracy oraz kultura osobista,
- dobra dykcja,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- dyspozycyjność
Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.