Opis stanowiska pracy

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Obecnie do obsługi nowego projektu, Klienta z branży energetycznej poszukujemy ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Obsługi Klienta na stanowisko:

 

Konsultant Infolinii

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

- realizację zadań sprzedażowych

- obsługa połaczeń telefonicznych w ruchu przychodzącycm oraz wychodzącym

- dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta oraz budowanie z nim długoterminowych relacji opartych na zaufaniu

 

Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie (umowa zlecenie/umowa o pracę),

- stałą podstawę wynagrodzenia 2200 zł + atrakcyjny system motywacyjny,

- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,

- profesjonalny cykl szkoleń,

- możliwość rozwoju zawodowego,

- pakiet benefitów,

- pracę w miłej atmosferze

 

Wymagania

- umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych,

- wysoka motywacja do pracy oraz kultura osobista,

- dobra dykcja,

- dobra znajomość obsługi komputera,

- dyspozycyjność

 

Prezentacja firmy

Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
10
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi