Opis stanowiska pracy

Konsultant infolinii
(obsługa infolinii - połączenia przychodzące)
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz dbałość o sprawny przepływ informacji zgodnie z najwyższymi standardami.

W zamian oferujemy:
• stałą atrakcyjną podstawę
• harmonogram czasu pracy ustalany indywidualnie
• wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń
• realne możliwości rozwoju w strukturach firmy

Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV z nr referencyjnym PS/11/2014 w temacie.

Prosimy o dopisanie na CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Wymagania

• Umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych
• Motywacja do pracy
• Dobra dykcja oraz umiejętności pracy z Klientem
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji internetowych – warunek konieczny
• Wykształcenie min. średnie

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych part... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/07/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
9PLN - 12,5PLN / Hourly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi