#

KONSULTANT INFOLINII MEDYCZNEJ

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

JAK SIĘ U NAS PRACUJE?

  • Cenisz komfort? U nas pracujesz w nowoczesnych i klimatyzowanych biurach w lokalizacja z dobrym dojazdem.
  • Co robisz? Odbierasz telefony i maile od osób, którzy poszukują informacji na temat usług i produktów naszych klientów.
  • Za każdą przepracowaną godzinę otrzymujesz wynagrodzenie.
  • Co poniedziałek czeka na Ciebie słodka niespodzianka.
  • Możesz skorzystać z atrakcyjnej oferty ubezpieczeń medycznych, karnetów Multisport oraz konkursów i programów motywacyjnych z fajnymi nagrodami.
  • Sprawdź sam: Facebook VCC

 

NASZA OFERTA:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Stałe wynagrodzenie plus atrakcyjne systemy motywacyjne
  • Elastyczne godziny pracy między 7.00 a 20.00

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • kompleksowa obsługa telefoniczna Pacjentów Centrum Medycznego: udzielanie informacji, rejestracja i umawianie badań
  • budowanie relacji z Pacjentami i dbanie o wizerunek firmy
  • kontakt mailowy z Pacjentami

Wymagania

  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)

 

(nr ref. koi/wa/1015p)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Równoległa 4a (przy stacji WKD Raków)

Prezentacja firmy

Voice Contact Center

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
15
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi