Opis stanowiska:
Jako konsultant helpdesk i BOK będziesz wspierał obsługę i prawidłową realizację usług udzielając niezbędnej pomocy naszym klientom i partnerom biznesowym korzystającym z systemów informatycznych PointPack-pl-SA. W zależności od Twoich umiejętności technicznych i doświadczenia, będziesz przeprowadzał analizę i rozwiązywał zarówno proste, jak i złożone problemy świadcząc wsparcie najwyższej jakości.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• udzielanie pomocy w obsłudze systemów informatycznych PointPack-pl-SA,
• kontakt telefoniczny i mailowy z klientem i z partnerami biznesowymi,
• identyfikowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów według ustalonych procedur,
• prowadzenie dokumentacji zgłaszanych problemów,
• dbanie o wysoki poziom obsługi świadczonych usług,
• współpraca z zespołem IT,
• wsparcie operacyjne w obszarze marketingu i administracji.
WYMAGANIA
• wykształcenie min. średnie,
• komunikatywność i zdolność szybkiego uczenia się,
• zorientowanie na klienta,
• umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji,
• obsługa komputera (przeglądarka internetowa, excel),
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży oraz podstawowa znajomość języka angielskiego,
• mile widziani studenci w trakcie studiów zaocznych.
OFERUJEMY:
• Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji,
• Zdobycie doświadczenia w obszarze wsparcia IT oraz współpracy B2B i B2C,
• Podnoszenie kompetencji analitycznych,
• Miłą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
• Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w elastycznym czasie pracy,
• Wpływ na kształtowanie rozwijającej się firmy,
• Znalezienie się w samym centrum wydarzeń.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
PointPack-pl SA specjalizuje się w projektowaniu innowacji proces... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.