Konsultant ds. wsparcia klienta - język francuski
Kraków Konsultant ds. wsparcia klienta - język francuski
Kraków
NR REF.: 1068443
Nowa, dynamicznie rozwijająca się organizacja tworzy swój dział obsługi klienta w Krakowie. Jeśli mówisz w języku francuskim i angielskim, chcesz pracować z ludźmi i wykorzystywać języki obce w codziennej pracy - zachęcamy do aplikacji!
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie i obsługę społeczności klientów firmy za pośrednictwem e-maila, telefonu, czatu lub innych platform online. Do Twoich obowiązków należeć będzie przyjmowanie i rozwiązywanie bieżących problemów i zapytań, monitorowanie statusu zgłoszeń, praca z wewnętrzną bazą danych i dokumentacją, dbałość o jak najlepszy poziom obsługi.
Poszukujemy kandydatów, którzy biegle posługują się językiem francuskim (co najmniej B2/C1) oraz językiem angielskim na bardzo dobrym poziomie (min. B2). Poprzednie doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub praca w międzynarodowym środowisku będzie dużym atutem, nie jest jednak wymagane. Aby sprawdzić się na takim stanowisku, powinieneś/powinnaś być samodzielną i dobrze zorganizowaną osobą, która posiada bardzo dobre zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w grupie oraz pod presją czasu.
Zyskujesz szansę, aby stać się częścią ciekawego, innowacyjnego biznesu i zdobyć cenne doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy. Nasz klient oferuje pracę w pełnym wymiarze godzin, pakiet benefitów i atrakcyjne wynagrodzenie.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest w pełni dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami!
Kraków
NR REF.: 1068443
Nowa, dynamicznie rozwijająca się organizacja tworzy swój dział obsługi klienta w Krakowie. Jeśli mówisz w języku francuskim i angielskim, chcesz pracować z ludźmi i wykorzystywać języki obce w codziennej pracy - zachęcamy do aplikacji!
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie i obsługę społeczności klientów firmy za pośrednictwem e-maila, telefonu, czatu lub innych platform online. Do Twoich obowiązków należeć będzie przyjmowanie i rozwiązywanie bieżących problemów i zapytań, monitorowanie statusu zgłoszeń, praca z wewnętrzną bazą danych i dokumentacją, dbałość o jak najlepszy poziom obsługi.
Poszukujemy kandydatów, którzy biegle posługują się językiem francuskim (co najmniej B2/C1) oraz językiem angielskim na bardzo dobrym poziomie (min. B2). Poprzednie doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub praca w międzynarodowym środowisku będzie dużym atutem, nie jest jednak wymagane. Aby sprawdzić się na takim stanowisku, powinieneś/powinnaś być samodzielną i dobrze zorganizowaną osobą, która posiada bardzo dobre zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w grupie oraz pod presją czasu.
Zyskujesz szansę, aby stać się częścią ciekawego, innowacyjnego biznesu i zdobyć cenne doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy. Nasz klient oferuje pracę w pełnym wymiarze godzin, pakiet benefitów i atrakcyjne wynagrodzenie.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest w pełni dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.