Zakres głównych obowiązków:
Profesjonalna obsługa Klientów sklepu internetowego poprzez telefon i e-mail, m.in.:
- bieżąca obsługa zamówień, zapytań i zwrotów, wymian i reklamacji zgłaszanych przez Klientów sklepu internetowego
- dbałość o zgodny ze standardami wizerunek firmy
- obsługa social media
Obsługa magazynu:
- przyjęcia towaru
- przygotowanie towaru do wysyłki
- prowadzenie statystyk magazynowych
- wysokie zdolności organizacyjne
- dyspozycyjność (czasami konieczność pracy w sobotę lub w niedzielę)
- komunikatywność i dbałość o czystość językową
- miły głos
- wykształcenie min. średnie
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- sprawna obsługa komputera w tym pakietu MS Office (Excel i Word)
- otwartość i gotowość do ciągłej nauki oraz podnoszenia kwalifikacji
- odporność na stres
- odpowiedzialność
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta na podobnym stanowisku oraz
zainteresowanie modą
- osoba nie paląca
ShoppingCenter9 to dynamicznie rozwijający się sklep on-line będący na p... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.