Opis stanowiska pracy
Voice Contact Center, jest liderem wśród firm świadczących usługi zarządzania relacjami z klientem z wykorzystaniem wirtualnych kanałów komunikacji.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. sprzedaży telefonicznej
miejsce pracy: Łódź
Nasza propozycja:
- atrakcyjne, stałe wynagrodzenie podstawowe plus system motywacyjny
- szeroki pakiet szkoleń i warsztatów z produktu oraz technik sprzedaży i obsługi klienta
- realna możliwość szybkiego rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
- praca w zespole otwartych i życzliwych ludzi
- bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
- atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe dla każdego zatrudnionego + możliwość osoby towarzyszącej, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy w każdym miesiącu, niespodzianki oraz słodkie poniedziałki dla wszystkich
- elastyczne godziny 8-15\ 8-16
- zapraszamy osoby w każdym wieku
Nasze oczekiwania:
- komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
- nastawienie na realizację celów
- podstawowa znajomość obsługi komputera
- mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta, ale niekonieczne
- doświadczenie kadrowo- księgowe (mile widziane, ale nie jest to warunek konieczny)
Zakres obowiązków:
- telefoniczna propozycja/sprzedaż produktów naszych klientów, głównie branża wydawnicza
- udzielanie klientom informacji o promowanych produktach
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Prezentacja firmy
Voice Contact Center
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/08/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 20
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi